۱۴۰۱ اردیبهشت ۶, سه‌شنبه

چگونه مدرس برنامه نویسی شویم

دراین یادداشت می خواهیم بررسی کنیم که اگر بخواهیم در زمینه برنامه نویسی به تدریس بپردازیم باید چه مسیری را انتخاب کنیم. بدیهی است قدم اول برای تبدیل شدن به مدرس برنامه نویسی این است که یک برنامه نویس خوب باشیم و در این زمینه تجربه  و دانش فنی لازم را داشته باشیم . سپس باید فنون تدریس را هم فرا گیریم. برای تیدیل شدن به یک برنامه نویس افراد باید ابتدا حوزه برنامه نویسی خود را انتخاب کنند و سپس در ان حوزه یک زبان برنامه نویسی کاربردی که بیشترین نقش را در ان حوزه ایفا می کند را فراگیرند. اما حوزه های برنامه نویسی کدامند؟


 

حوزه های برنامه نویسی را می توان به حوزه های مرتبط با وبسایت، حوزه اپلیکیشن ها، حوزه پردازش داده و هوش مصنوعی و حوزه برنامه نویسی برای ماشین ها و سخت افزار ها  و ... تقسیم بندی کرد.

یکی از زبان های برنامه هایی که در زمینه برنامه نویسی در همه حوزه های بالا کاربرد دارد، زبان برنامه نویسی پایتون است. فراگیری این زبان برنامه نویسی به افرادی که می خواهند در زمینه هوش مصنوعی فعالیت کنند به شدت توصیه می شود. 

.  برای اموزش پاتون در اصفهان و اموزش ماشین لرنینگ در اصفهان و یا اموزش سی شارپ در اصفهان یا انواع دیگر از زبان های برنامه نویسی و شرکت در کلاس های حضوری یا مجازی می توانید به سامانه مهارت گستر مراجعه کنید 

 

مرحله پس از یاد گیری یک زبان برنامه نویسی یادگیری اصول و فنون کلی تدریس است. برای بدست اوردن مهارت های تدریس باید در دوره با عنوان پداگوژی شرکت کنید . در این دوره اصول تدریس، فن بیان، اصول شخصیت شناسی و ساخت محتوای اموزشی با نرم افزار تخصصی کمتازیا توسط سه استاد به افراد تدریس خواهد شد.

پس انجام این دو مرحله افراد می توانند شروع به تدریس در حوزه برنامه نویسی کنند و به یک مربی و مدرس برنامه نویسی تبدیل شوند. 

. برای اموزش پداگوژی در اصفهان و شرکت در کلاس های حضوری ان و دریافت مدرک بین المللی فنی و حرفه ای به سامانه مهارت گستر مراجعه کنید



۲ نظر:

  1. چطوری در کلاس پایتون شرکت کنم؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بر روی لینک ابی رنگ در متن مقاله کلیک کنید به صفحه ثبت نام خواهید رفت. ممنون

      حذف

بهترین اموزشگاه تعمیر موبایل در اصفهان

    دوره فراگیری تعمیرات تلفن همراه ما یکی از پرتقضاترین و کاربردی ترین دوره های فنی میباشد که همواره مورد علاقه شما مهارت جویان گرامی بود...