۱۴۰۱ اردیبهشت ۱۶, جمعه

اموزش ارز دیجیتال در اصفهان

 

اصطلاحت دنیای رمزارزها

در ایمن مقاله قصد داریم واژه هایی که در دنیای ارزهای دیجیتال به طور گستره بکار می روند را برای ان دسته از افرادی که تمایل به ورود به حوزه رمزارزها را دارند تشریح کنیم. دانستن این مخفف ها به شما کمک خواهد کرد که متون، وبلاگ ها و سایر منابع اموزشی را راحت متوجه شوید.



اموزش ارز دیجیتال در اصفهان

-        FOMO ترس از دست دادن : این مخفف اساسا موردی را بیان می کند که در ان هیجان زیادی حول یک کوین (سکه) ایجاد شده است و سرمایع گذارها مشتاق خرید ان هستند و قصد دارند بیش از ارزش واقعی که دارد برای ان پرداخت کنند .انها از ضعف و شک چشم پوشی می کنند تا فرصت که در تصور انها خوب است را از دست ندهند .

-        FUD ترس عدم اطمینان شک : همانطور که احتمالا دقت کرده اید، مقاله های منفی بسیار زیادی پیرامون رمزارزها یا به طور کلی بیتکوین وجود دارند، FUD خروجی یک پیام را تشریح می کند. مثال : مدیر عامل یک شرکت معتبر جهانی گفته که بیتکوین، کلاهبرادی است و بنابراین FUD را در حوزه رمزارزها گسترش می دهد.

-        HOLD- HODL: واژه HODL یکی از پرکاربردترین واژگان در فضای ارزهای دیجیتال به حساب می اید. این واژه املای نادرست واژه HOLD نیست. برخی بر این باورند که واژه، اشتباه املایی است که از انجمن های مرتبط با بیت کوین شایع شده است در حالی که این واژه به این جمله بر می گردد hold on for dear life (برای یک زندگی عزتمندانه نگهداری کنید) . به طور کلی این واژه درباره ی ان دسته از سرمایه گذارانی است که یک کوین را برای یک بازه زمانی طولانی نگهداری می کنند تا قیمت ان کوین به رشد و ارز قابل توجهی برسد.

-        ATH- All Time High : این عبارت بیانگر بالاترین ارزشی است که یک رمز ارز به ان می رسد.

-        Shill، شیل کردن یک کوین : یعنی بالابردن قیمت یک کوین و بازار گرمی برای ان. معمولا حرفه ای های شناخته شده در یوتیوب یا توییتر به خاطر تاثیر گسترده ای که دارند رمز ارز را شیل می کنند.

-        Long –short : معاملات short یعنی یک معامله فروش به منظور کسب سود از افت قیمت و معاملات long یعنی معامله خرید به منظور کسب سود از افزایش قیمت رمزارز. همانطور که می دانید در بازار رمز ارزها شما می توانید هم از افت قیمت سود کسب کنید هم از افزایش قیمت به شرطی روند افت یا افزایش قیمت را به درستی تحلیل کرده باشید و این روند را به درستی تشخیص دهید.

اموزش حضوری ارزدیجیتال اصفهان

-        ICO همان عرضه های اولیه یک رمز ارز هنگام ورد به دنیای رمزارزها هست. این یعنی یک رمز ارز منتشر شده است و اولین سکه ها یا توکن ها قبل از این که در یک صرافی لیست شوند، فروخته می شوند در قالب ICOها.

-        نهنگ ها : احتمالا روزی خواهید خواند که نهنگ ها شروع به خریدن یا فروختن کرده اند. سرمایه گذارهای انبوهی از یک سکه خاص در اختیار دارند به عنوان نهنگ در نظر گرفته می شوند. خرید و فروش نهنگ ها بر افت یا صعود قیمت ان رمز ارز تاثیر دارد .

-        بازار خرسی و گاوی : بازار خرسی به این معنا است که سرمایه گذارها انتظار دارند قیمت سکه ها افت پیدا کند و بازار گاوی بدان معنا است که سرمایه گذاران انتظار دارند قیمت ها افزایش پیدا کند.

-        شت کوین : یک شت کوین سکه ای است که هیچ ارزش ذاتی واقعی ندارد. شت کوین ها معمولا توسط کلاهبرداران در بازه های زمانی کوتاه مدت افزایش قیمت و افت قیمت پیدا می کنند .

-        الت کوین فصل الت : یک الت کوین هر سکه ای به جز بیت کوین است. فصل الت زمانی است که سکه ها به جز بیت کوین رشد قیمتی دارند.

بهترین دوره ارز دیجیتال اصفهان

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

بهترین اموزشگاه تعمیر موبایل در اصفهان

    دوره فراگیری تعمیرات تلفن همراه ما یکی از پرتقضاترین و کاربردی ترین دوره های فنی میباشد که همواره مورد علاقه شما مهارت جویان گرامی بود...