۱۴۰۱ خرداد ۱۰, سه‌شنبه

بهترین دوره icdl در اصفهان

 

 

ICDL نامی میباشد که احتمالا این روزهای آن را زیاد می شنوید. از اطلاع رسانی‌های استخدامی گرفته تا تبلیغات برگزاری کلاس‌های کامپیوتر، ICDL کلمه و واژه‌ای میباشد که در همگی آنان مشترک میباشد. در صورتی‌که برای شما هم پرسش میباشد که ICDL چیست؟ یا این که می خواهید با آن بیشتر آشنا گردید، این نوشته‌علمی را از دست ندهید.



گواهی ICDL چیست؟

دوست داران به حوزه فناوری داده ها و متقاضی ها یادگیری ICDL، بعد از یادگیری مهارت های گوناگون یادگرفتن ICDL، در یک امتحان شرکت کرده و می‌توانند گواهی ICDL خویش را دریافت نمایند.

گواهی ICDL با یک نمره مشخص و معلوم میشود و نشان دهنده مهارت دارنده گواهی در به کار گیری از ابزارهای متفاوت کامپیوتر میباشد. این اشخاص میتوانند با حضور در دوره فراگیری ICDL، ضمن یادگیری مهارت های گوناگون، گواهی ICDL را هم دریافت نمایند و از آن با هدف ها گوناگون به کارگیری نمایند.

مقصود از اجرای آی سی دی ال چیست؟

این دوره ۴ مقصود اساسی را دنبال می‌نماید که عبارت میباشد از:

ارتقای سطح توانائی اشخاص در حوزه فناوری داده ها و به کارگیری از کامپیوتر

ارتقای سطح کارائی در شرکتها و موسسه ها.

ساخت توانائی کارفرمایان در سرمایه گذاری در قسمت IT

ضمانت به کار گیری باصرفه از حداکثر مهارت و توانائی کارکنان در محیط کاری شرکت

مزایای شرکت در دوره ICDL و دریافت گواهی

یادگیری مهارت های هفتگانه ICDL و دریافت گواهی آن مزایای متعددی دارد. شناخت  کامپیوتر، فعالیت با آن و یادگیری مهارت های اساسی در شغل با نرم‌افزار Office یکی الزاماتدر دنیای امروز میباشد. بخش اعظمی از موسسه ها و سازمان ها هم برای استخدام نیرو، درپی کسانی می‌باشند که مهارت های بالایی در کامپیوتر داشته باشند.

 برای شرکت در دوره icdl با مدرک فنی و حرفه ای در اصفهان کلیک کنید

شرکت در دوره ICDL و یادگیری مهارت های آن علاوه بر اشخاص گوناگون، برای سازمان ها و ارگان ها نیز سودمند میباشد. بالا بردن سطح علم و مهارت نیروی کار در این باره، میتواند به ارتقاء منفعت  سازمانی سبب گردد.

۲ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. دوره های مرتب در حال برگزاری است لطفا با شماره درج شده روی پوستر تماس بگیرید

      حذف

بهترین اموزشگاه تعمیر موبایل در اصفهان

    دوره فراگیری تعمیرات تلفن همراه ما یکی از پرتقضاترین و کاربردی ترین دوره های فنی میباشد که همواره مورد علاقه شما مهارت جویان گرامی بود...